محل تبلیغات شما


در خودروهای چهار سیلندر كه رنج استاندارد كمپرس موتور برخی از آنها ذكر گردیده است، بدین ترتیب عمل میكنیم:

ابتدا شمع هر چهار سیلندر را باز كرده و شیلنگ رابط كمپرس سنج را به محل بستن شمع مرتبط میكنیم، لازم به ذكر است انتهای برخی شیلنگها رزوه است تا اینكه جای شمع پیچ شود و مابقی دارای لاستیك مخروطی شكل هستند تا در جای شمع قرار داده شوند

دریچه گاز را كاملا بار میكنیم
 
شروع به استارت زدن میكنیم تا جایی كه عقربه كمپرس سنج از آن حد بالاتر نرود، #عدد به دست آمده از كمپرس سیلندر مورد نظر را یادداشت میكنیم و به روشفوق كمپرس گیری را برای سایر سیلندرها نیز انجام میدهیم.

حال چنانچه كمپرس موتور گرفته شده مقداری بیشتر از رنج استاندارد آن بدست بیاید این نشان دهنده روغن سوزی در موتور میباشد كه نه از ضعیف بودن رینگ بلكه از خرابی كاسه نمد ساق سوپاپ ایجاد شده است

اما در حالت كلی هر چع عدد كمپرس بدست آمده كمتر از رنج مجاز باشد بیانگر ضعیف بودن رینگ ها ، نشتی در سوپاپ ها و یا سوختن واشر سر سیلندر میباشد.

اگر كمپرس بدست آمده برای سیلندرهای ٢ و ٣ كمتر از حد استاندارد بود هو مقدار عددی نزدیك به هم داشته باشند احتمالا واشر سرسیلندر به نحوی سوخته كه محفظه هر دو سیلندر به هم راه پیدا كرده است

تعریف و برنامه ریزی دریچه گازبرقی بدون استفاده از دیاگ

روش كمپرس_گیری موتور

وظایف استپر موتور

كمپرس ,سیلندر ,شمع ,موتور ,كه ,رنج ,بدست آمده ,كمپرس سنج ,كمپرس گیری ,از رنج ,به هم

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

فاطیما لاب gashtogozar بررسی هنر گرافیک فیلم انیمه این وبلاگ برای عاشق ترین بابایی ودخملی دنیاست. permimatde املاک سهیلی ILI helper John's site Matthew's site