محل تبلیغات شما


یکی از طرح هایی که اخیراً در شرکت سایپا یدک طرح ریزی گردیده و هم اکنون نیز در دست پیاده سازیست، طرح جایزه خرید قطعات به مشتریان نهایی میباشد. همانطور که از نام طرح مشخص است هدف گذاری انجام شده در طرح مذکور، مشتریان نهایی یا همان افرادی هستند که قطعه را به منظور نصب بر روی خودرو خود خریداری می نمایند.


اهداف:
- ارائه اطمینان به مشتریان نهایی (مصرف كنندگان) جهت خرید اقلام با اصالت و با کیفیت
- ارائه اطلاعات فنی مورد نیاز به مشتریان نهایی
- امکان ردیابی و کنترل توزیع اقلام بی کیفیت و تقلبی در بازار
- پشتیبانی از سایر خدمات ارائه شده به مشتریان (نظیر گارانتی قطعات)
- افزایش سهم بازار

 

 

 


براساس طرح فوق، مشتریان پس از خرید اقلام، شماره باركد درج شده بر روی لیبل بسته بندی قطعات را به شماره پیامك 500013 ارسال نموده و سیستم مكانیزه در اسرع وقت نسبت به بررسی و آنالیز اطلاعات ارسالی اقدام نموده و پاسخ تائید/عدم تائید صحت قطعه خریداری شده بهمراه اطلاعات فنی قطعه رادر اختیار مشتریان قرار می دهد.
شایان ذكر است جوائزی نیز به منظور تكریم از مشتریان نهایی(مصرف كنندگان) بدلیل همكاری و مشاركت در طرح فوق پیش بینی شده كه در صورت تائید صحت قطعه خریداری شده، به قید قرعه به افراد منتخب اهدا خواهد گردید.

نکته حائز اهمیت در فرآیند قرعه کشی این است که مشتریان نهایی می بایست تا زمان برگزاری و اعلام نتیجه نهایی نسبت به نگهداری از لیبل های حاوی اطلاعات بارکد استعلام شده اقدام نمایند به روایت دیگر در صورت برنده شدن در قرعه کشی و به منظور دریافت جایزه، ارائه لیبل ضروری است.
در صورت عدم تائید اطلاعات ارسالی موارد به شركت سایپا یدك( شماره تماس096770) اطلاع رسانی شده تا پیگیری های لازم جهت شناسایی مراكز توزیع اقلام تقلبی صورت پذیرد.

 

تعریف و برنامه ریزی دریچه گازبرقی بدون استفاده از دیاگ

روش كمپرس_گیری موتور

وظایف استپر موتور

مشتریان ,نهایی ,طرح ,اطلاعات ,صورت ,ارائه ,مشتریان نهایی ,به مشتریان ,به منظور ,در صورت ,نهایی مصرف

مشخصات

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

دانلود جدیدترین فیلم ها و آهنگ ها شهدای شهر گرمدره لینکستان آنیکال clicanfulmi trinkecyto محال وابسته Cheap NHL Jerseys: New York Islanders Jerseys Online Sale. مهربان و نسیم باش crisingoodro وبلاگ شخصی رضا شرافت - تدریس دروس تخصصی حسابداری